How to order

Thursday 16 October 2014

Testimonial pengguna Shaklee

Shaklee adalah supplemen saya yang terbaik! Gambarajah dibawah adalah antara testimonial pengguna Shaklee.

Set slimming shaklee

Ini adalah testimonial saya sendiri..Saya mengambil selama sebulan..Perubahan yang Ketara selepas bersalin..kini berat badan saya hampir mencecah tahap yang saya inginkan..tq shaklee!
SET SLIMMING SHAKLEE
Ini adalah pengguna shaklee berasal dari sibu sarawak.Beliau mempunyai berat yang melampau.Selepas menggunakan set slimming selama 2bulan.Beliau sangat berpuas hati.Dan sekarang beliau menjadi salah seorang pengedar berdaftar disekitar kawasan pendalaman di Sibu.



Herb lax dan GlA complex

Beliau berasai dari Miri sarawak.sebelum ini beliau mengalami masalah bereliminasi.Namun sekarang semuanya kembali seperti sedia kala selepas mengambil Herb Lax.
Dan adik beliau juga mengalami kitaran haid yang tidak teratur disebabkan gangguan masalah hormon.selepas menggunakan GLA complex..kitaran haid tiada masalah.
GLA complex membantu stabil hormon

Herb lax melawaskan eliminasi

Anda mahu seperti mereka??Sila dapatkan nasihat percuma dari saya!


Jika anda ingin keterangan lanjut,
Sila hubungi,
Jennifer anak munan
ID : 1159244
0109622239
Facebook: Jane's health beauty secret
Jennifermunan666@gmail.com


No comments:

Post a Comment