How to order

Tuesday 28 October 2014

Isi penting dalam handbag

 salam sejahtera,

Saya sangat terperinci dengan isi kandungan handbag jika saya nak keluar dari rumah bekerja,shopping dan sebagainya.Ia adalah satu rutin dan kewajipan saya untuk memeriksa handbag sebelum keluar rumah.

Pemilihan Purse dan handbag juga saya sangat "Fussy" sikit..Sebab saya bukan jenis nak tukar handbag 2 3kali..Im stick to one.Kualiti Handbag dan purse amat penting bagi saya bertujuan demi keselamatan barangan dalam bag tersebut.
Isi Kandungan handbag
  1. Purse jenis panjang- duit kertas tak berlipat. senang nak simpan coin
  2. Supplement shaklee - untuk elak skip makan.hehehe
  3. kunci kereta dan kunci alarm rumah/gate
  4. Portable hand sanitizer - boleh di spray selepas bereliminasi
  5. Handphone
  6.  Perfume ( victoria's secret) untuk spray kalau perlu
  7. wet tissue atleast 1 pack
  8. Ipad - untuk update fb,blog dan mencatit note penting ( contoh kalau pergi shopping barang dapur..kena la buka note ipad,elak terlebih bajet..hehehehe
Anda pula bagaimana? 

2 comments:

  1. Hi Jen,
    Saya pun jenis yang tidak suka tukar2 handbag,malas nak pindah2 barang kat dalam...hihii.Jadi handbag saya kena yang betul2 tahan lasak.

    ReplyDelete
  2. Hi sis, ya lebih senang kalau ada beg yang tahan lasak...tak penting brand apa..jnji ok..i tukar beg maybe sekali dalam 2 tahun.tu pun kalau beg dh rosak....hehe

    ReplyDelete