How to order

Monday 27 October 2014

My Family : Greater gift from heaven

Terima kasih Tuhan atas pemberian yang telah engkau bagi.Terima kasih kerana mengurniakan ahli keluarga yang sihat sempurna dan penyayang.Ini adalah Greater gift from heaven

Saya adalah anak ke 4 dari 5 orang adik beradik.Saya berkerja sebagai jururawat berdaftar bekerja di sebuah hospital swasta di miri.Saya juga seorang isteri dan seorang ibu kepada seorang anak yang comel.Suami saya bekerja di Shell company ( offshore ).
Apple of my eye
Sekarang saya juga mempunyai keluarga baru iaitu Shaklee Family.Saya bersyukur kerana Shaklee Family menerima saya sebagai ahli keluarga baru.Dalam keluarga ini saya dapat memperkembangkan ilmu pengetahuan saya tentang kesihatan.
Shaklee family


Jika anda ingin menyertai ahli keluarga shaklee.Sila hubungi saya selaku pengedar shaklee berdaftar.

No comments:

Post a Comment