How to order

Saturday 18 October 2014

Percutian Idaman : KOREA

Ini adalah salah satu tempat percutian idaman yang saya ingin lawati bersama keluarga tercinta iaitu KOREA.Tempat yang saya ingin lawati sejak kecil lagi..terpengaruh dengan drama korea kot..hehehe...

Antara tempat yang menarik perhatian saya adalah seperti berikut:
Suasana winter yang menyeronokkan

Menyaksikan sendiri keajaiban Pulau Jindo dikorea

Lock of love dimana kita boleh menulis nama pasangan di manga kunci,mengikut kepercayaan penduduk dikorea.Perhubungan pasangan anda akan kekal selama lamanya...


Suasana yang tenang seketika dan bebas dari kesesakkan lalu lintas
Makanan asli masyarakat korea.Original dari korea



Saya percaya percutian idaman ini pasti akan nyata.Dan saya percaya dengan bisness Shaklee dapat membantu percutian idaman saya bukan sekadar mimpi tetapi realiti. Jika anda mempunyai keinginan seperti saya,sama-sama kita bekerjasama dalam bisness Shaklee dan mampu mengumpul dana untuk mencapai apa yang kita impikan. TIADA YANG MUSTAHIL BERSAMA SHAKLEE!




 SAYA PENGEDAR SHAKLEE YANG BERDAFTAR
Jennifer anak Munan
ID : 1159244
0109622239
Facebook : Jane's health beauty secret
Jennifermunan666@gmail.com













No comments:

Post a Comment