How to order

Tuesday 7 October 2014

Diet semulajadi bersama shaklee



Semua wanita menginginkan bentuk badan yang cantik dan berat badan yang ideal.Selepas saya menggunakan produk shaklee set berpantang,saya sekali lagi mencuba diet semulajadi bersama shaklee menggunakan set kurus.Ini adalah kerana saya ingin mendapatkan BMI ( Body mass Index ) yang ideal.

Pengalaman dan testimoni saya sendiri.

Gambarajah dibawah adalah gambar 1 semasa saya masih zaman bujang dengan berat badan 60kg,Gambar ke dua semasa mengandung dengan berat badan mencecah 80kg.Gambar ketiga adalah gambar sekarang dengan berat badan 68kg.Matlamat saya adalah ingin mengembalikan bentuk badan dan nombor berat badan saya pada zaman bujang.Diet secara semulajadi bersama shaklee memberikan kesan positif selepas saya mengambil set berpantang.


Diet semulajadi bersama Shaklee


Set kurus semulajadi



ESP


sebagai sumber tenaga, protein,memberikan rasa kenyang yang berpanjangan, sebagai penggalak susu di samping menjaga kewanitaan, kulit dan kecantikan.


Lecithin : sebagai medium untuk menguraikan lemak di badan

Alfalfa 

menyingkirkan lemak dan kolestrol,untuk menjaga kewanitaan dengan mengetatkan bahagian yang telah longgar, mengelakkan alergik, resdung dan mengurangkan masalah sendi.


Cash and delivery ( COD) area
Kawasan Miri (proses penghantaran 1hari sahaja selepas anda membuat pembayaran)



Jika ada sebarang pertanyaan atau tempahan
Sila hubungi..

Jennifer anak Munan
ID: 1159244
0109622239
Jennifermunan666@gmail.com

Atau click dibawah untuk membuat pesanan melalui shaklee page.




No comments:

Post a Comment