How to order

Tuesday 7 October 2014

Pengedar produk shaklee berdaftar di sekitar Miri Sarawak


Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia,

Saya Jennifer anak Munan merupakan seorang pengedar produk shaklee berdaftar di sekitar Miri Sarawak (SID: 1159244) .Saya adalah seorang jururawat berdaftar di sebuah hospital swasta.Baru saja berjinak dalam bidang ini dan menjadi ahli berdaftar pada bulan Jun 2014.Saya juga seorang ibu dan seorang isteri.

Pengedar produk shaklee berdaftar di sekitar Miri Sarawak


Kenapa saya menjadi ahli??

Mungkin anda sudah familiar dengan produk shaklee dan mungkin sudah memcuba produk ini.Saya secara peribadi sangat berpuas hati dengan kesan positif produk ini.Pada mulanya saya diperkenalkan oleh rakan sekerja iaitu Mdm.Winnie Lurang.Beliau adalah salah seorang pengedar shaklee produk berdaftar di sekitar miri.Beliau memperkenalkan saya dengan set berpantang.Apa yang membuatkan saya tertarik,menurut beliau seringkali keluar masuk hospital disebabkan masalah kesihatannya..Namun selepas menggunakan produk ini.Beliau dan keluarga bebas dari sebarang masalah kesihatan.Dan saya memberanikan diri untuk mencuba,selepas menggunakannya.produk Shaklee adalah pilihan tepat untuk kesihatan saya dan keluarga saya.

Mungkin anda tertanya-tanya bagaimana saya membahagikan masa dalam bidang ini?

Saya percaya setiap  individu mempunyai prinsip tersendiri.Saya sentiasa berpegang pada prinsip saya I always do my best..let's god do the rest.Jika anda mempunyai kehendak yang tulus,halal,ikhlas dan tidak mudah putus asa dalam membuat sesuatu,anda pasti akan mendapat yang terbaik.Apa yang saya lakukan saya sedaya upaya menyakinkan dan membuktikan bahawa produk shaklee adalah sentiasa mendapat tempat pertama dalam hati pelanggan.Serasi dengan slogan safe,work,Green.



Ini adalah kelebihan dan kebaikkan menjadi ahli keluarga kami di Shaklee



 Bagaimana menjadi ahli macam saya???

Anda hanya perlu mengeluarkan modal rm85 sahaja (sabah dan sarawak)
bagi semenanjung hanya rm75 sahaja.

Anda akan diberi bimbingan melalui teknologi terkini iaitu WhatsApp wechat  facebook dan sebagainya

kenapa perlu menyertai keahlian ini?

1. Dapat meningkatkan kesihatan diri sendiri,keluarga dan masyarakat luar yang optimum.
2. Menjana side income dari rumah ( bonus shaklee setiap bulan mengikut point jualan dan untung harga jualan )
3.Dapat berkenalan dengan orang baru.
4.Sentiasa bersama keluarga.



Jika anda berminat atau sebarang pertanyaan..Sila Hubungi..



Jennifer anak Munan
ID : 1159244
0109622239
Jennifermunan666@gmail.com

No comments:

Post a Comment