How to order

Friday 10 October 2014

Shaklee mampu mengubah impian sampai ke bintang


Masih segar diingatan Kata-kata nasihat dari ibubapa tersayang."Belajar rajin-rajin nak..jangan jadi macam bapak,hanya kuli biasa tiada mampu memberikan kemewahan kepada kamu semua"
Tidak terasa air mata saya menitis apabila luahan seorang pesara yang sangat tegas orangnya.

Setiap individu mempunyai impian tersendiri.Dan saya percaya Shaklee mampu mengubah impian sampai ke bintang.


Impian pertama

Menginginkan memiliki kesihatan saya dan keluarga pada tahap "tip top" .bebas daripada sebarang penyakit.

Impian kedua.

Dapat meluangkan masa bersama orang tersayang sepenuh masa.Supaya kita dapat memberikan penuh perhatian kepada ahli keluarga.

REKA BENTUK RUMAH IMPIAN

Impian ketiga
Mengubahsuai ruang rumah dan kawasan rumah dengan batu permata yang diimport dari negara jiran.Setiap sudut mempunyai ukiran yang unik.Dalam ruang tamu  terdapat aquarium tahan beribu tahun yang reka khas untuk ikan mahal.

Memiliki  2 buah swimming pool.1 tempat direka dengan bentuk seperti "8" dan 1 tempat disediakan tempat sauna yang di penuhi aroma terapi.

Impian ke 4


Bank dipenuhi duit saham dan duit simpnan.Sentiasa senang hati..Bebas berhutang dari bank.

Impian ke 5
Jenama DUCATI


Mempunyai motosikal berkuasa tinggi.Saya mahu 2 buah.Sebuah untuk my husband dan 1 untuk saya sendiri

Impian ke 6
Berpeluang membawa ahli keluarga pergi ke negara ROME untuk melihat sejarah kedatangan para penganut kristian.

Impian ke 7

Mendermakan sebanyak yang mungkin kepada bahagian kebajikan yang memerlukan bantuan.

Impian ke 8

Mengikuti kelas pelbagai bahasa contoh bahasa korea,bahasa italy, dan sebagainya..Supaya senang berinteraksi dan berkomunikasi dengan customer di kawasan luar negara.

Impian ke 9

Shopping like heaven! shop till drop! specially barangan jenama bonia..

 Impian ke 10

Mengembalikan bentuk badan terdahulu bersama shaklee..Seperti modeling motosikal berkuasa tinggi..hehe
Semasa saya berumur 23tahun 
Impian ke 11

Ingin berdiri di atas pentas dan memberikan sedikit pengalaman saya dalam perjalanan menjadi MASTER.Pada masa itu,saya di saksikan oleh semua ahli-ahli shaklee yang ingin berjaya macam saya.
HEBAT seperti beliau juga
MASTER AZRIN


Ingin mengubah impian macam saya???

Sila hubungi saya unutk keterangan lanjut..

Jennifer anak munan
ID: 1159244
0109622239
Jennifermunan666@gmail.com
Facebook: Jane's health beautysecret

COD AREA : Area Miri atau tempat berdekatan miri
Dan termasuk Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment