How to order

Monday 13 October 2014

Ostematrik cegah tulang rapuh

Wanita mengandung perlu mendapatkan kalsium yang mencukupi untuk membekalkan tulang yang kuat dan tidak mudah rapuh kerana janin memerlukan kalsium berlebihan untuk pembentukkan tulang dalam kandungan.Kalsium sangat penting untuk pembinaan sel, pertumbuhan gigi dan pembentukan tulang bayi.Semasa antenatal checkup mungkin anda dibekalkan beberapa ubat dan vitamin.Tapi bagi saya,anda perlukan lebih supplemen bagi membantu tulang anda kekal sihat.

Saya pernah mengalami kecederaan kecil semasa mengandung.Closed internal phalanges fracture disebabkan terlanggar bucu pintu.Nah! nampakkan anda sangat memerlukan extra supplemen kalsium yang mencukupi.Saya mengambil ostematrik cegah tulang rapuh.
kekurangan supplemen ostematrik semasa mengandung.

 Ostematrik
Ostematrik cegah tulang rapuh

  •  Ibu mengandung memerlukan 1000mg-1300mg sehari
  • Ostematrix ini mengandungi kalsium, magnesium dan vitamin D. 
  • Setiap 1 biji OsteMatrix mengandungi 250mg kalsium. Magnesium berfungsi untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya..vitmain D pula untuk merangsang penyerapan kalsium.
  • Bebas lemak berbanding bagi ibu yang hanya bergantung dengan produk tenusu.
  •  Kalsium penting untuk darah membeku dengan sempurna.
  •  Membaiki rangsangan urat saraf, mengelakkan kekejangan otot terutama bagi ibu mengandung serta kalsium juga penting untuk menstabilkan denyutan jantung dan tekanan darah tinggi

Kesan sampingan kurang kalsium
 ibu mengandung kekurangkan kalsium ia berisiko tinggi dapat menjejaskan pertumbuhan bayi dan turut menyebabkan penyusutan jisim tulang dan berlakunya kerosakan gigi kepada ibu.Ini kerana apabila kalsium untuk bayi tidak mencukupi maka badan ibu dengan sendirinya menarik kalsium dari tulang ibu untuk membantu menguatkan bayi dan kesannya ibu mungkin terdedah kepada risiko mendapat osteoporosis di usia tua.


Jika anda berminat,
sila hubungi
Jennifer anak Munan
ID : 1159244
0109622239
Facebook : Jane's health beauty secret
Jennifermunan666@gmail.com

COD: sekitar Miri dan kawasan berdekatan
serta seluruh malaysia

Atau click dibawah untuk membuat pesanan melalui esell shakle page
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=8648eb472d453171a22482f5ce0fe653

No comments:

Post a Comment