How to order

Monday 20 October 2014

Set kesuburan isteri dan suami shaklee

 Anda sudah lama berkahwin? Binggung kerana masalah kesuburan?? Kami sedia membantu anda untuk mendapatkan tips atau petua untuk mendapatkan zuriat dengan cepat.
masalah kesuburan
  1. Hiaskan bilik tidur anda dengan suasana yang romantik untuk meningkatkan keintiman perhubungan sexual pasangan.
  2. Elak bangun pergi ke bilik air selepas bersetubuh dengan pasangan bagi yang isteri.Sekurangnya 5minit ini bertujuan meningkatkan kuantiti sperm ke ovum.
  3. Graviti yang meransang sperm berenang ke ovum dengan meletakkan bantal dibawah punggung supaya memudahkan kelancaran sperm ke ovum.Posisibaring
  4. Tentukan masa kesuburan anda selepas haid.Contoh tanda kalender anda atau muat turun applikasi "menstrual cycle" di telepon bimbit.( Wanita )
kaedah azal melalui kiraan kitaran haid
5. Dapatkan nasihat dari doktor pakar mengenai masalah kesuburan atau mengetahui rekod tahap
kesihatan anda dan pasangan.
6. Sentiasa berdoa kepada-Nya supaya melancarkan rencana anda dan pasangan anda untuk mendapatkan cahaya mata.

7.Bagi melengkapkan tips dan petua kesuburan,anda disarankan mengambil supplemen Set kesuburan isteri dan suami shaklee.


Set kesuburan
Anda boleh mengambil set kesuburan yang disarankan bagi meningkatkan kesuburan suami dan isteri:

1) Zinc Complex

Zink memberi kesan terhadap pelbagai hormon termasuklah hormon seksual, hormone tiroid, kemandulan bagi lelaki dan perempuan, prostat dan tiroid yang tidak aktif . Kekurangan zink juga dikatakan antara faktor kemandulan. Istilah yang digunakan adalah “Below the level of technical sterility”  bermaksud ‘di bawah paras kesuburan’. Ia mempengaruhi bilangan sperma (sperm count) dan pergerakan sperma (sperm motility). zink ini memang penting untuk meningkatkan kesuburan.

2) Vitalea 
Pengambilan Vitalea adalah bagi memastikan keperluan 12 vitamin dan 7 galian yang diperlukan
dapat dipenuhi Vitalea atau multivitamin Shaklee mengandungi formula iron yang sangat penting bagi tubuh.

3) B Complex
Memainkan peranan paling penting bagi mengelakkan kemurungan (anti-stress) dan membantu untuk menstabilkan hormon. Vitamin B Complex Shaklee ini turut mengandungi Asid Folik dan Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon
4) Vitamin E 
Vitamin E membantu meningkatkan hormon seks sama ada untuk  lelaki mahupun wanita. Keunikan Vitamin E Shaklee adalah kerana ianya turut mengandungi silenium berbanding lambakan Vitamin E lain di pasaran yang dijual berasingan dengan silenium. Ia juga sangat bagus untuk jantung dalam masa yang sama boleh meningkatkan pengeluaran hormon testosteron.

5) GLA Complex
Berperanan membantu mengatasi masalah haid tidak yang teratur dan membantu menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti. ( HENTIKAN pengambilan jika anda mempunyai tanda dan simtom hamil)

6) Alfalfa Complex
Alfalfa ini turut dikenali sebagai vitamin cinta. Ia membantu mengatasi rasa kurang selesa ketika bersama.mengatasi masalah keputihan, haid yang tidak teratur,abdominal cramp dan membantu dalam hubungan suami isteri kerana fungsinya sama seperti herba Kacip Fatimah.


Jika anda berminat dengan produk kami
Sila hubungi pengedar shaklee berdaftar

                                             Facebook: Jane's health beauty secret
                                            Jennifermunan666@gmail.com


                                             COD : Area Miri dan kawasan berdekatan
                                                            dan seluruh malaysia







No comments:

Post a Comment