How to order

Thursday 16 October 2014

Motto hidup saya : Always do your best! Let's God do the rest..

Sejak zaman persekolahan saya,saya sentiasa memegang teguh kepada motto hidup saya.Iaitu Always do your best! Let's God do the rest..
Dalam hidup saya,saya sentiasa melakukan yang terbaik,saya juga salah seorang pelajar pernah dinobatkan sebagai"pelajar kreatif" pada zaman persekolahan saya dahulu.Mungkin Kerana kelebihan saya jenis suka bertanya dan berani mencuba sesuatu yang baru.Saya memupuk meningkatkan semangat untuk diri untuk menjadi seorang yang aktif serta mempunyai kepimpinan yang tinggi..
Always do your best,let's god do the rest


Zaman kolej pula,saya seorang yang proaktif.Saya mem diberi kepercayaan untuk memimpin salah satu persatuan kejururawatan.Dengan berkat dari Tuhan dan kerjasama semua pihak,saya berjaya membentuk kumpulan yang besar menjadi  kelas yang terbaik dan persembahan perhimpunan yang kreatif.

Perjalanan  saya bersama shaklee bermula dengan semasa saya dalam pantang selepas melahirkan seorang anak lelaki yang comel.Ia amat memeransangkan saya menuju cara hidup yang sihat.Saya membuat keputusan untuk menjadi ahli berdaftar shaklee.

Pada mulanya,saya hanya memandang kepada kesihatan dan income lebih dari shaklee.Namun persepsi saya salah,Shaklee mampu mengubah cara hidup saya.Antara kesan
positif,Saya mempunyai ramai kenalan baru,saya mempunyai kesihatan yang kekal sihat,saya mampu memberikan supplemen kepada ahli keluarga saya sendiri dan membantu rakan-rakan lain.Saya juga sudah pandai mencaburi dunia IT melalui meeting Webinar dan membuat blog sendiri.Ini adalah pencapaian yang besar bagi saya!!

Motif saya bersama shaklee
Champion Shaklee


Saya mahu menjadi pengedar berdaftar yang berpengetahuan tinggi
Saya mahu menjadi yang kreatif untuk menarik perhatian pelanggan.
Saya mahu hidup kekal sihat bersama shaklee
Saya mahu membantu keluarga dari segi kesihatan dan kewangan.
saya mahu income lebih untuk menapung hidup keluarga
Saya ingin menjadi MASTER SHAKLEE yang berwibawa yang tinggi.


Jika anda berminat seperti saya
Sila hubungi
Jennifer anak Munan
ID : 1159244
0109622239
Facebook : Jane's health beauty secret
Jennifermunan666@gmail.com


No comments:

Post a Comment