How to order

Friday 24 October 2014

Testimoni : Kisah saya dengan Shaklee

Kisah saya dengan shaklee bermula semasa saya mengandung anak pertama.Pada masa itu saya mencari produk yang selamat berkesan dan bersesuaian untuk persediaan saya berpantang.Saya pernah mendengar sedikit sebanyak tentang shaklee dari rakan sekerja.Namun saya jenis sukar untuk mempercayai sesuatu dengan masa yang singkat.Apa yang saya lakukan,saya meluangkan masa melayari internet tentang produk shaklee.Ada kah produk shaklee selamat?berkesan?halal?semulajadi?

 Jawapan saya; YA!.Saya mengambil 1 set berpantang shaklee.

Set berpantang shaklee
 Apa kesan kepada saya?
  1. lebih bertenaga  walaupun terpaksa bangun tengah malam kerana bayi menanggis dan kerap menukar lampin bayi.
  2. kurang stress. Pengambilan Vitamin b complex membantu bijak mengendalikan stress dan masalah.
  3. Kurang rambut gugur
  4. Luka jahitan atau Episiotomy wound cepat sembuh,bercantum dan bersih.
  5. Jarang dijangkiti mana-mana penyakit
  6. kulit menjadi lebih lembut dan anjal
  7. bebas daripada masalah sembelit
  8. Tiada masalah breast engorge ( bengkak susu dada)
  9. Penghasilan air susu badan yang banyak.
Fungsi-fungsi supplemen

 



memberikan tenaga dan mengandungi zat besi yang sangat penting untuk menghasilkan serta pembentukkan sel darah merah









mempercepatkan penyembuhan luka jahitan
memperbaiki tisu sel kulit yang rosak semasa bersalin









Bertindak menstabilkan horman dalam badan.
memberikan tenaga dan emosi lebih seimbang








       
 membantu proese penyembuhan luka dalaman
 ( Rahim )

 menggurangkan masalah keguguran rambut.








memberikan tenaga
membantu penghasilan dan memperbanyakkan susu badan









membekalkan kalsium dalam tulang

membantu mengatasi masalah sembelit ketika berpantang.







Jika anda inginkan pengalaman macam saya,Sila dapatkan dengan pengedar shaklee berdaftar
Atau click dibawah untuk membuat pesanan secara langsung melalui Esell shaklee 


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=715b66f8b96f226789e740c8c9b21153


                                             FACEBOOK: Jane's health beauty secret
                                             Jennifermunan666@gmail.com

No comments:

Post a Comment