How to order

Monday 27 October 2014

Set berat ideal Shaklee

Semua wanita menginginkan bentuk badan yang cantik,berat badan yang ideal untuk mengindari dari sebarang penyakit dan mengurangkan stigma masyarakat.Begitu juga dengan saya.Selepas beranak,berat badan saya makin meningkat angka pada bacaan penimbang.Saya mulai risau tentang status kesihatan jika ia masih berterusan.Set berat ideal Shaklee adalah supplemen terbaik bagi saya.

Set berat ideal shaklee
1. Herblax untuk mencuci usus dengan menyahkan lemak-lemak lama di dinding usus.

2. Alfalfa untuk membantu membawa lemak keluar dari badan atau membuang lemak.

3. Lecithin untuk pecahkan lemak dan membantu membakar lemak

4. Cinch Shake untuk membantu mempercepatkan pembakaran kalori, menahan rasa lapar, memberi tenaga berpanjangan



Pasti anda terkejut melihat perubahan angka berat badan saya selepas saya mengamalkan shaklee produk.

Shaklee Effect

 Jika anda berminat dengan produk kami.Anda boleh membuat tempahan melalui Esell 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7a456d7f29b4e7e92bb9a14c24dce430
atau anda boleh menghubungi pegedar shaklee berdaftar berdekatan anda


                                             Facebook: Jane's health beauty secret
                                             Jennifermunan666@gmail.com

                                             COD : Area Miri dan kawasan berdekatan
                                                            dan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment