How to order

Monday 13 October 2014

kepelbagaian sesi pembelajaran bersama shaklee

Salam sejahtera,

Shaklee merupakan bisness pertama saya,apa yang menarik perhatian saya tentang bisness ini adalah kepelbagaian sesi pembelajaran bersama shaklee.Banyak tips dan info terkini saya kongsi bersama rakan pengedar dari pelbagai negeri bangsa dan agama,Sekaligus dapat mengeratkan perhubungan persahabatan di anatara kami.

 Webinar sudah tidak asing bagi saya lagi,melalui webinar saya banyak mendapat tips idea,berkongsi pengalaman ,membina semangat baru dan memupuk keyakinan diri saya dalam bisness ini.
Webinar bersama rakan pengedar shaklee



 Pada 7hb september 2014 Shaklee megadakan Raya celebration bersama ahli-ahli shaklee berserta dengan ahli keluarga masing-masing.Di anggarkan lebih dari 200 lebih orang menghadiri majlis ini,melalui aktiviti begini saya dapat pegetahuan lebih luas mengenai produk ini.Apa yang memeranjatkan saya,ia dihadiri oleh ahli yang pelbagai bangsa dan agama.
Raya celebration 2014 Shaklee
Kami juga menghadiri kelas membuat blog yang di ketuai oleh Master Azrin.Beliau banyak membantu kami dalam pengetahuan IT dan berkongsi tips untuk menarik perhatian pelanggan.
Kelas membuat Blog

" Shaklee Whatsapp Group"
Sekali lagi saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada rakan yang memperkenalkan saya bisness Mdm Winnie Lurang.Secara terbuka hati mereka telah menerima saya sebagai AHLI KELUARGA SHAKLEE.Kami juga membuat 1 Group di Whatsapp via smart phone Dimana kami berkongsi pendapat,bertukar idea,dan mengajukan pelbagai soalan.

belajar bersama shaklee
   Whatsapp group shaklee
Jutaan terima kasih saya ucakan kepada pihak yang bekerja keras berkongsi tips dan idea sepanjang sesi pembelajaran bersama shaklee.Moga ia dapat diasah melalui hari demi hari.Tidak mustahil kedudukan master menjadi pegangan diantara kami.

Jika ada sebarang pertanyaan,
sila hubungi,

Jennifer anak Munan
ID : 1159244
0109622239
Facebook : Jane's health beauty secret
Jennifermunan666@gmail.com

COD: sekitar Miri dan kawasan berdekatan
serta seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment