How to order

Saturday 1 November 2014

Pencuci 1001 kegunaan pembersih organik

Shaklee Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate - 473ml

Shaklee Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate - 473ml
Basic H organic

Pencuci 1001 kegunaan..pembersih organik adalah untuk beribu-ribu pekerjaan isi rumah.Di hasilkan dari perca-perca vitamin shaklee dan mengandungi molikul yang sangat halus dan lebih lembab dari air, ‘smaller than water and wetter than water’ bermakna ia lebih bersih dari air dan dapat menguasai ketempat lebih sempit yang molekul air tak dapat melepasi.Tanpa bahan toksik dan cara membersih semulajadi.

  • Kepekatan yang tinggi – 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air  menjadi pembersih berkuasa tetapi lembut dan halus pada kulit.
  • Pembersih serbaguna dan berkuasa menghilangkan kotoran,gris, dan kotoran dari permukaan mana-mana boleh dbasuh didalam dan diluar. cairkan mengikut arahan
  • Tiada bilas, tiada sisa, formula bebas coretan, tanpa toksik

  • Asli dan semulajadi

  • Surfaktan biodegrasi.

Cara mengguna:

  • Dengan cara mudah, masukkan dalam 10 titik dalam botol spray shaklee atau botol spray lain-lain, penuhkan air dan gunakan untuk cuci meja, dapur, cermin dan semua permukaan.

  • Mop lantai titikkan dalam 10-15 titik makin kering makin bersih dan selamat jika anda mempunyai anak kecil yang sering mengutip mainan dari lantai ruangan bilik anda.

  • Basuh mangkuk tandas dan semua titikkan beberapa titik sahaja, berus dan akan kelihatan bersih bersinar dan tahan lebih lama.

  •  letakkan beberapa titik ke atas kain cucian dan seribu guna boleh tahan sehingga 6 bulan, Pastikan setiap rumah ada sebotol Basic-H.
 Pastikan anda wajib memiliki sebotol basic-H dirumah,kerana kehebatannya, sangat jimat, penggunaan hanya beberapa titik sahaja dan kerana anda sayangkan suasana sekeliling anda.

Jika anda ingin membuat tempahan sila hubungi saya selaku pengedar shaklee berdafar atau klick dibawah untuk menempah secara terus melalui Esell shaklee.
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=a3c3404f520cf86e3fe5b0ac321d8df4


                                            Facebook: Jane's health beauty secret
                                             Jennifermunan666@gmail.com

                                             COD : Area Miri dan kawasan berdekatan
                                                            dan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment