How to order

Wednesday 19 November 2014

"BuKu"

Entry kali ni berkisar tentang "buku".Mungkin semua antara pembaca blog saya ini banyak buku kegemaran masing-masing.Bagaimana pula dengan saya? Saya bukan jenis yang suka buku tapi saya suka dan gemar mencari maklumat terkini melalui "Mr.Google" menggunakan "Buku" a.k.a Ipad
"Buku"

Dengan adanya teknologi terkini,kita mudah senang dan cepat mencari melalui melalui internet via smartphone,ipad dan sebagainya. Ipad saya adalah "Buku" saya.Dengan ipad saya boleh membaca artikel-artikel dan berita terkini untuk meningkatkan pengetahuan tentang isu-isu semasa.Ipad juga senang dibawa dan ringgan berbanding dengan notebook.

Anda tidak mampu meli "buku" macam saya? Ini dapat membantu anda..Shaklee...Kenapa shaklee? hubungilah saya selaku pengedar shaklee berdaftar untuk berkongsi pendapat dan keterangan lanjut.
Facebook: Jane's health beauty secret
    Jennifermunan666@gmail.com

No comments:

Post a Comment