How to order

Saturday 8 November 2014

Pengedar Shaklee berdaftar Taman tunku Miri

Salam sejahtera,

Saya Jennifer anak munan selaku pengedar shaklee berdaftar sekitar taman tunku miri sarawak.saya baru saja berjinak dengan shaklee produk pada bulan jun 2014 selepas kelahiran putera saya yang pertama.Kenapa saya terus setia dengan shaklee? Kerana produk ini memberikan kesan pfositif kepada saya.Saya sangat konsisten dalam pengambilan supplemen ini untuk mendapatkan kesan yang cepat.Disamping itu saya dapat side income bagi menapung kehidupan seharian,selain itu juga berkenalan dengan kawan baru ( customer dan rakan bisness).Ia sekaligus dapat memperluaskan ilmu pengetahuan tentang kesihatan diri kita sendiri.

Kenapa saya pilih shaklee?
Keistemewaan ahli shaklee
Bagi yang sekitar Miri,saya juga boleh membuat penghantaran by hand atau pos ke rumah anda.Kos penghantaran adalah percuma.
 
perbezaan Shaklee MLM dengan lain
Perbezaan MLM shaklee dengan lain


Jika anda ingin menempah/mengetahui lebih lanjut tentang produk ini dan ingin menjana pendapatan lebih 4 angka.Sila hubungi saya selaku pengedar Shaklee berdaftar.

Facebook: Jane's health beauty secret
    Jennifermunan666@gmail.com

        COD : Area Miri dan kawasan berdekatan
 dan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment