How to order

Wednesday 19 November 2014

Syukur atas pemberian-Mu

Bersyukur bersyukur bersyukur! perkataan ini senantiasa melekat dalam minda saya apabila saya berjaya mencapai sesuatu yang diingini atau gagal mendapat apa yang saya target.Apa yang anda dan saya perlu? Bersyukur lah kepada Tuhan, tidak kira agama bangsa dan darjat.Saya sangat syukur atas pemberian-Mu.


"Syukur"
Saya sedikit berkongsi pengalaman saya dengan shaklee.dahulu nya saya hanya bergantung pada gaji saya sendiri untuk membeli barangan keperluan saya sendiri.Berkat daripada Tuhan,seorang rakan telah memperkenalkan saya bisness shaklee ini.YA memang ia sangat membantu saya dalam masalah kewangan dan masalah kesihatan saya dan keluarga saya sendiri.

Jika anda ingin keterangan lanjut dan ingin menjadi ahli keluarga Shaklee.Sila hubungi saya selaku pengedar Shaklee yang berdaftar.


Facebook: Jane's health beauty secret
    Jennifermunan666@gmail.com

No comments:

Post a Comment