How to order

Saturday 6 December 2014

My Antidote for stress

Apabila stress secara mengejut datang kepada kita,banyak perkara menjadi tidak tentu arah.Ada juga bersikap dingin,suka mendiamkan diri dan sebagainya.Bagi saya,My Antidote for stress adalah melihat raub wajah orang kesayangan saya...iaitu keluarga saya tercinta.
My lovely family

Dahulunya semasa zaman bercinta dengan encik husband..kami selalu meluangkan masa bersama jika mengalami tekanan atau stress.Dimana kita dapat mendapat sokongan emosi dan kata semangat dari mereka...dan kadangkala..orang yang paling memahami hati budi kita adalah our parents.Sekarang suami kena kerja outstation for few week...parents juga tinggal berjauhan...
My lovely parents
my cuties son ,niece and nephew

Kehadiran cahaya mata menambahkan seri dalam keluarga kami..ia adalah satu pemberian yang sangat bermakna bagi kami.Syukur kepada tuhan kerana memberikan seorang insan yang comel.Dan saya senantiasa berdoa agar raub wajah kesayangan saya diberikan keselamatan,kesihatan yang kekal dan memberikan sepenuh kasih sayang kami.Amen

No comments:

Post a Comment