How to order

Saturday 6 December 2014

Lega senggugut dengan semulajadi

Selepas akil baligh bagi wanita,sesetengah wanita sentiasa mengalami masalah Senggugut atau Dismenorea ( serangan kesakitan bahagian perut selama sehari atau beberapa minit ).Ia akan menganggu aktiviti harian seseorang contoh kerapkali ke tandas dan kurang aktif.
Kesakitan dan kekejangan akibat PMS

Punca-punca senggugut
  1. Pengambilan kafien berlebihan
  2. stress yang melampau
  3. faktor usia yang meningkat
  4. Pengginaan tembakau
  5. Pemakanan ( rendah vitamin,magnesium, dan vitamin E)
  6. Faktor genetik ( keluarga )
Dalam blog ini saya saraankan anda mengambil satu supplemen yang tidak asing lagi iaitu PMS set Shaklee produk.Kenapa? kerana produk ini telah diuji keberkesanannya secara klinikal dan membentu anda lega senggugut dengan semulajadi.

Ostematrik

Ia membantu membekalkan magnesium dan kalsium dalam badan. Kekurangan ini boleh menyebabkan kemurungan,emosi terganggu dan masalah kejang otot perut dan lain-lain.

GLA Complex

serangan senggugut melibatkan kekejangan otot rahim,Menurut kajian,ia disebabkan kekurangan GLA.Pengambilan Gla complex secara langsung membantu melegakan kekejangan dan kesakitan pada otot rahim. Kerana GLA complex dapat melengkapkan keperluan badan anda dan mengandungi pati biji borage yang merupakan zat terkaya.

B Complex


 meringgankan serta mengurangkan stress dan tekanan kerana ia membantu aliran oksigen dan menstabilkan paras estrogen serta mengindari masalah anemia.


Jika anda ingin menempah/mengetahui lebih lanjut tentang produk ini.Sila hubungi saya selaku pengedar Shaklee berdaftar.

Facebook: Jane's health beauty secret
    Jennifermunan666@gmail.com

No comments:

Post a Comment