How to order

Saturday 6 December 2014

Healing crisis: Keadaan lebih teruk daripada sebelum pengambilan vitamin

Healing crisis atau lebih dikenali proses pemulihan dan penyembuhan.Sesetengah individu timbul tanda dan simtom Healing crisi selepas pengambilan vitamin dan keadaan lebih teruk daripada sebelum pengambilan vitamin.Anda perlu tahu ini adalah fasa tindakbalas normal atau biasa apabila badan kita mengeluarkan dan menyahkan toksin dalam badan.
Healing crisis

Ia berlaku apabila kita mengambil vitamin dari sumber semulajadi yang bertindak mengeluarkan toksin dan merawat kerosakan pada sel dan sistem dalam badan kita. komplikasi dari fasa ini menyebabkan sesetengah orang berasa tidak selesa sedikit dan mungkin demam atau mengalami sakit pinggang atau sakit kepala yang teruk.

Disini saya kongsikan sedikit tentang simtom dan penyebab semasa healing crisis



Tanda dan simtom healing crisis
Berikut adalah langkah yang boleh anda ambil untuk mengurangkan simptom healing crisis:


  • Minum air yang banyak -- air masak/air kosong
  • Cuba untuk berehat dan bertenang
  • Bersabar 
  • Berdoa agar dipermudahkan 

Dengan berkat dari-Nya,healing crisis berlaku hanya masa yang singkat sahaja. Setelah semua toksin dinyah keluarkan dari sel-sel tubuh kita, Hasilnya tubuh badan anda akan terasa lebih sihat, bertenaga, ceria dan cantik 




Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul.

Facebook: Jane's health beauty secret
    Jennifermunan666@gmail.com

No comments:

Post a Comment