How to order

Wednesday 10 December 2014

7 sebab shaklee pilihan saya

Pelbagai jenis produk yang pernah dengar,tapi kkenapa pula Shaklee dapat menarik perhatian saya? Disini,saya kongsi sedikit tentang 7 sebab shaklee piihan saya.


  1. Ia dijamin selamat,berkesana,semulajadi dan halal.Jika anda pernah mengambil produk ini,mungkin anda merasakan apa yang saya rasa.Ia amat berkesan..Kebekesanan ini boleh dilihat apabila anda disiplin dalam pengambilan dan jangkamasa 3 atau 4 bulan.
  2. Senang dibawa semasa travelling.Produk ini disimpan dalam botol yang sederhana kecil dan senang dibawa kemana saja.Boleh dimuatkan dalam handbag atau bagasi anda.
  3. Meningkatkan tahap kesihatan yang optimum.Selepas pengambilan produk shaklee,kini kesihatan saya dan ahli keluarga semakin bertambah sihat.
    Menjana pendapatan lebih
  4. Dapat menjana pendapatan lebih tanpa limit.Melalui bisness ini saya boleh mengumpul dana untuk membantu suami membeli keperluan harian kami sekeluarga.
    Bersama mentor bisness shaklee
  5. Mentor dan mentee.Berkenalan dengan ramai kenalan baru. Melalui shaklee juga saya banyak berkenalan dengan kawan baru dan lebih rapat pula dengan kawan lama.Kami dapat kongsi tips dan mengetahui cara pengambilan supplemen.
    Webinar meeting tanpa keluar rumah
  6. Meeting tanpa keluar rumah. Apa yang unik tentang shaklee bisness..kami "Meeting" melalui webinar secara online.Disitu kami dapat berkongsi idea dan menambahkan pengetahuan tentang fungsi atau tips dari rakan bisness.
  7. Sesuai untuk surirumah sepenuh masa. Jika anda seorang surirumahtangga,rebut peluang ini bagi menyertai kami.Anda boleh menjana pedapatan lebih disaming itu juga mendapatkan kesihatan yang optimum.
Jika anda ingin menempah/mengetahui lebih lanjut tentang produk ini dan ingin menjana pendapatan lebih 4 angka.Sila hubungi saya selaku pengedar Shaklee berdaftar.


Facebook: Jane's health beauty secret
    Jennifermunan666@gmail.com

        COD : Area Miri dan kawasan berdekatan
 dan seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment