How to order

Saturday 13 September 2014

Pemulihanan,penyusuan,kecantikkan dan slimming





Secara peribadinya,saya telah menggunakan sendiri set berpantang ini.Produk ini dijamin Selamat berkesan dan halal.Ia sangat memuaskan hati saya setelah mendapati kesan yang positif semasa saya dalam pantang.Banyak makanan yang kita perlu elakkan semasa berpantang untuk mengindari anda dan bayi mengalami sebarang komplikasi.


.Dengan itu,saya mengambil keputusan untuk mencuba set berpantang yang sangat laris dan seringkali disiarkan melalui media masa.Kesannya tidak mengecewakan saya..Apa yang mengejutkan saya ia dilengkapi dengan pemulihan,penyusuan,kecantikkan dan slimming.

Set pantang 
Kebaikkan pengambilan set pantang






memberikan tenaga dan mengandungi zat besi yang sangat penting untuk menghasilkan serta pembentukkan sel darah merah









mempercepatkan penyembuhan luka jahitan
memperbaiki tisu sel kulit yang rosak semasa bersalin









Bertindak menstabilkan horman dalam badan.
memberikan tenaga dan emosi lebih seimbang








       
 membantu proese penyembuhan luka dalaman
 ( Rahim )

 menggurangkan masalah keguguran rambut.








memberikan tenaga
membantu penghasilan dan memperbanyakkan susu badan









membekalkan kalsium dalam tulang

membantu mengatasi masalah sembelit ketika berpantang.








Anda berminat??? Sila hubungi

Jennifer Anak Munan
ID: 1159244
Email address : Jennifermunan666@gmail.com
Contact No : 0109622239

atau Click dibawah untuk pesanan secara langsung melalui Shaklee page













No comments:

Post a Comment